Belépés - Regisztráció
 

Tételek összeállítása

Tételek forrásai

Ajánlatkérés tételeit az alábbi forrásokból válogathatjuk össze:

  • Katalógus. Ha előzmények nélkül szeretnénk valamely áru beszerzési feltételeiről érdeklődni.
  • Vevői ajánlatok. Azok a vevői ajánlatkérések kerülnek fel erre az oldalra, melyeket a vevőszolgálaton nem tudnak megválaszolni, mert beszállítói információra van szükség.
  • Igények. A már élő rendelési igények is felhasználhatók ajánlatkérés összeállításához.

A tételek kiválasztása a tételműveletekben leírtak szerint történik, a tételeket a bal oldalról a jobb oldali "Ajánlatkérések" oldalra rakosgatjuk át. Habár a későbbiekben lehetőségünk lesz több beszállító felé is elküldeni az ajánlatkérést, első lépésként a tételeket csak egyetlen beszállítóhoz kell kigyűjteni.

Projektek támogatása

A vevői ajánlatok feldolgozásához többféle segítség is rendelkezésünkre áll.

Ajánlati szám, ügyintéző. A projektek kezelését segíti az oldalon található "Szám" és "Üi" nevű oszlop, mely a vevői ajánlatok ügyszámát és az ügyben eljáró kolléga monogramját tartalmazza.

Munkaszám. Ha a vevői ajánlat egy projekthez is hozzá van rendelve, a sor kék színű betűkkel jelenik meg. Ilyenkor a "Műveletek | Munkák (projektek)" menü kiválasztásával vagy a Ctrl+P billentyűk leütésével megtekinthető a munka adatlapja.

Kért adatok. Amikor a vevőszolgálaton átküldik az ajánlati tételt a beszerzésre, meg kell adni, hogy milyen információra van szükség. Az áradatok kérését egy pénz ikon, a szállítási időre vonatkozó kérést egy óra ikon jelzi.

Üzenet a tételhez. A belső kommunikációt segíti, hogy üzenetet lehet hozzáfűzni az egyes tételekhez. A "Műveletek | Üzenet a tételhez" menüvel vagy a Ctrl+ü billentyűk segítségével olyan információk is megadhatók, melyek a tétel vagy projekt adataihoz egyébként nem kerülnek felrögzítésre. Ha üzenet van rögzítve egy tételhez, a részletező táblázat felett, jobb oldalon, egy kis ikon látható, amely az üzenet megnyitására szolgáló gomb is egyben.

Ajánlat továbbítása. A vevői ajánlatokat a feldolgozásuk után vissza lehet küldeni a vevőszolgálatra (lásd később)

A beszerzés és vevőszolgálat közötti információ-átadás jobb megértéséhez érdemes az itt leírtakat összevetni a Vevőszolgálat modul leírásában található "Beszállítói ajánlat" témakörrel.

  Kapcsolat - írjon nekünk!  |   Adatkezelés   |   Copyright: Z-Soft Kft.