| VevőszolgálatA vevőszolgálat feladataiEgy kereskedő cégnél a vevőszolgálat hivatott a vevőkkel lebonyolítani mindenfajta kapcsolatot, - az érdeklődéstől kezdődően egészen az árukiadás adminisztrációjáig. Ez a modul ezt a munkát segíti: 
	Nyilvántartja a vevők adatait (cég és személyek)Nyilvántartja a termékkínálat adatait és a vevők egyedi áraitIktatja a beérkező iratokat (ajánlatkérés, rendelés)Automatikus árazással (kedvezményi csoportok, egyedi kedvezmények) és dokumentumsablonnal segíti az ajánlatadástSegíti a rendelésfelvételt és a gyors visszaigazolástAdminisztrálja az árukiadást (szállítólevél, számla, pénztárbizonylat, árukiadási lap, jótállási jegy)Kezeli a vevőknél kihelyezett készleteket 
 A műveletek szorosan illeszkednek a teljes ügyviteli munkamegosztásba, közvetlenül a beszerzéshez és a raktári munkához. Pl., ha nincs raktáron az áru, a rendelés előjegyzésbe kerül, ahol a beszerző kolléga tud intézkedni a további sorsáról. A készletből lefoglalt árut a raktárosok "veszik kezelésbe" - azaz készítik elő, majd ismét a vevőszolgálat munkája révén indul az árukiadás is. |