Belépés - Regisztráció
 

Vevőszolgálat

A vevőszolgálat feladatai

Egy kereskedő cégnél a vevőszolgálat hivatott a vevőkkel lebonyolítani mindenfajta kapcsolatot, - az érdeklődéstől kezdődően egészen az árukiadás adminisztrációjáig. Ez a modul ezt a munkát segíti:

  • Nyilvántartja a vevők adatait (cég és személyek)
  • Nyilvántartja a termékkínálat adatait és a vevők egyedi árait
  • Iktatja a beérkező iratokat (ajánlatkérés, rendelés)
  • Automatikus árazással (kedvezményi csoportok, egyedi kedvezmények) és dokumentumsablonnal segíti az ajánlatadást
  • Segíti a rendelésfelvételt és a gyors visszaigazolást
  • Adminisztrálja az árukiadást (szállítólevél, számla, pénztárbizonylat, árukiadási lap, jótállási jegy)
  • Kezeli a vevőknél kihelyezett készleteket

A műveletek szorosan illeszkednek a teljes ügyviteli munkamegosztásba, közvetlenül a beszerzéshez és a raktári munkához. Pl., ha nincs raktáron az áru, a rendelés előjegyzésbe kerül, ahol a beszerző kolléga tud intézkedni a további sorsáról. A készletből lefoglalt árut a raktárosok "veszik kezelésbe" - azaz készítik elő, majd ismét a vevőszolgálat munkája révén indul az árukiadás is.

  Kapcsolat - írjon nekünk!  |   Adatkezelés   |   Copyright: Z-Soft Kft.