ÜzenetkezelésA Prizma levél- és üzenetkezelésének két fő területe van. A kimenő levelek összeállítása és elküldése, valamint a beérkező levelek fogadása és rendszerezése. A levélküldési funkció minden olyan modulból elérhető, ahol a külső partnerek számára készítünk dokumentumot. A bejövő levelek kezelését az üzenetkezelő modul végzi.
Üzenetek fajtái
Egy levél a származása alapján lehet:
- email: a külvilágból az elektronikus postafiókba érkező vagy oda küldött levelek
- belső üzenet: kollégák egymás közötti üzenetei
- vásárlói észrevétel: weboldalról érkező vevői kérdések és észrevételek
- rendszerüzenet: a rendszer által automatikusan generált levelek, pl. változás értesítés, riasztás (emlékeztető), karbantartási jelentés, stb.
A beérkezett üzenetek forrásuktól függetlenül egységes felületen jelennek meg és a megválaszolásuk is ugyanonnan elvégezhető.
Témakörök
|