Belépés - Regisztráció
 

FejlesztésekFejlesztések

Itt láthatók azok a fejlesztések, melyek nem kapcsolódnak szorosan egy bejelentéshez, vagy több hasonló bejelentés összevonásából születtek. A bonyolultabb munkák és nagyobb lélegzetvételű projektek kerülnek ide tájékoztatási céllal.

 

[5926] Dokumentum sablonok Kész: 2021.08.23 

Módosultak a számlához tartozó dokumenum-sablonok. Eddig egy sablon volt, ahol a számla állandó és választható szövegeit lehetett szerkeszteni, és itt volt az e-számla fix szövege is. Most viszont már három sablon van. Az eddigi át lett nevezve "Sablonszövegek" névre, emellett lett egy "Kísérőlevél" és egy "E-kísérőlevél" sablon. Erre a szétbontásra azért volt szükség, hogy a kiküldött leveleket rendes dokumentumként lehessen kezelni. Ha a régi helyen módosítva volt az e-számla fix szövege, akkor ezt az új sablonokba is át kell vezetni.

[5924] Vevőszolgálat Kész: 2021.08.23 

Kibővült a pdf küldés. Az e-számlán kívül jótállási jegyet, szállítólevelet, és még rendes számlát is lehet mostantól pdf formában küldeni. A program a Windows 10 pdf nyomtatóját hasznája, emiatt a korábbi Windows-verziókon ez a funkció nem elérhető. A küldés a szállítólevél- és számlaarchívumból indítható. Számlaküldés előtt a partner adatlapján legalább egy személynél be kell jelölni az "E-mail számla befogadó" (korábban "E-számla befogadó") pipát. A sablonszövegek a "Dokumentum-sablonok" oldalon módosíthatók, és küldés előtt is átszerkeszthetők.

[5910] Általános Kész: 2021.08.01 

Technikai frissítésen esett át a teljes Prizma ügyviteli rendszer. Ez azt jelenti, hogy a program indulásakor az összes fő és segédmodul frissítésre kerül.

[5909] Webáruház Kész: 2021.07.28 

A weboldallal kapcsolatos beállítások a partnerkapcsolat modulból átkerültek a weboldal "Alapbeállítások" felületére (részteljesítés, ingyenes szállítási érték, bankkártyás fizetés, dokumentum-sablonok stb.). A weboldal szerkesztéséhez jogosultságot mostantól a rendszergazda modulban lehet engedélyezni ("Weboldal adminisztrátor" pipa), és ugyanitt lehet jelszót is módosítani.

[5879] Pénzügy Kész: 2021.06.14 

A bank beimportálásakor kiírja a program a folyószámla új egyenlegét is, hogy könnyebb legyen az ellenőrzés.

[5877] Vevőszolgálat Kész: 2021.06.13 

Áru átvevőjének megadása. A weboldalhoz hasonlóan már a program dokumentum-szerkesztőjében is bejelölhető, ha kiszállításkor az árut más veszi át, nem a megrendelő. Ennek a logisztikában van fontos szerepe, mert a bejelöléstől függően jelennek meg az elérhetőségi adatok.

[5871] Webáruház Kész: 2021.06.04 

Gyűjtőtermék. A hasonló, csupán egy vagy néhány tulajdonságban (pl. szín, méret) eltérő termékeket mostantól össze lehet vonni a terméklista oldalon. Az elrejtett tulajdonságokat a rendelési oldalon lehet kiválasztani. A funkció használatához elegendő egy "Gyűjtő megnevezés" típusú tulajdonságot hozzárendelni a termékhez és a tulajdonság-sémában bejelölni a "Gyűjtő tulajdonság" opciót.

[5858] Vevőszolgálat Kész: 2021.05.25 

A számlaküldésnél újra megjelennek a NAV figyelmeztető (kék) üzenetei, melyek eddig a sok hibás jelzés miatt voltak elrejtve. A NAV kijavította a legtöbb hibát, így a jelzések már hasznosak lehetnek. - Fontos, hogy a NAV által ilyen figyelmeztetéssel befogadott számlákat nem kell javítani és újraküldeni, azonban a jövőbeli küldés érdekében érdemes a hibát orvosolni (pl. az adószám megyekódját kijavítani).

[5854] Általános Kész: 2021.05.19 

A szavatossági idő kezelését a termék adatlapján a "Lejáró szavatosság" pipával lehet beállítani. Ha LOT szám is tartozik a szavatossági időhöz, a "Gyártási szám" pipát is be kell jelölni. Az ilyen termékek bevételezésekor a gyártási szám mellett meg kell adni a szavatossági időt is. Az előkészítés és árukiadás - az egyszerű gyári számos tarmékekhez hasonlóan - az azonosítók megadásával történik. A szavatossági idő és a LOT szám a vevői számlára is rákerül.

      
  Kapcsolat - írjon nekünk!  |   Adatkezelés   |   Copyright: Z-Soft Kft.