Belépés - Regisztráció
 

Filozófiánk

A program története 1997 őszén kezdődött egy vállalatnál, ahol égető szükség volt a bonyolult árazás gépesítésére és az elavult DOS alapú készletnyilvántartó program kiváltására. Ekkor kezdődött el a katalógus és árkalkulációs modulok fejlesztése... - Az ezt követő folyamatos funkcióbővítés, technológiai váltások és sokévnyi fejlesztői munka eredményeképpen eljutotttunk odáig, hogy ma már a nagykereskedelem szinte minden területét hatékonyan támogatni tudjuk.

Hogy miért jó a Prizma rendszer? - Számos ügyviteli program létezik a piacon. A legtöbbjüknél ugyanazokat a sablonos kezelőablakokat látja minden felhasználó, csak a hozzáférési jogosultságok térnek el. Egy tevékenység támogatása általában kimerül abban, hogy valamilyen űrlapon be tudjuk vinni az adatokat, egy másikon meg ki tudjuk nyerni azokat. Az, hogy ehhez hány kattintás és mennyi idő kell, már nem szokott lényeges lenni.

Mi már a kezdetek óta a felhasználó nézőpontjából tervezzük és fejlesztjük a programjainkat. Mindig abból indulunk ki, hogy mire van szüksége a dolgozónak ahhoz, hogy a munkáját a lehető leggyorsabban el tudja végezni. Nem elégszünk meg az adatok puszta rögzítésével, nálunk számít az is, hogyan történik maga a folyamat. A tevékenységeket támogató kezelőfelületeket úgy alakítottuk ki, hogy a felhasználónak kézre álljon minden fontos művelet, és a szükséges információk is mindig láthatóak legyenek. Mivel a különböző munkakörökben dolgozóknak eltérőek a feladataik, ezért a kereskedelem minden alaptevékenységéhez önálló felületet terveztünk, - így a modulok organikus módon igazodnak a szervezeti egységekhez.

Szervezeti felépítés

Az így kialakított ergonómikus kezelőfelület drámai hatékonyságnövekedést eredményez még azok számára is, akik egy másik, hasonló funkcionalitású programról állnak át a Prizmára. Amit eddig 3-4 ember végzett, ahhoz most 2 ember is elég, - az adminisztrációs terhektől megszabaduló kollégák többet tudnak foglalkozni a vevőikkel vagy az új piacok felkutatásával.

Gyorsan változó világunkban a programoknak is folyamatosan meg kell felelni az új és újabb kihivásoknak. Hiszem, hogy felhasználóinkkal együttműködve lépést tudunk tartani a változásokkal, és a Prizma ügyviteli rendszer köré épülő szolgáltatásainkkal hosszú távon is versenyelőnyt tudunk biztosítani partnereinknek.

Dr. Németh Zsolt
ügyvezető
               
 
  Kapcsolat - írjon nekünk!  |   Adatkezelés   |   Copyright: Z-Soft Kft.