Belépés - Regisztráció
 

FejlesztésekFejlesztések

Itt láthatók azok a fejlesztések, melyek nem kapcsolódnak szorosan egy bejelentéshez, vagy több hasonló bejelentés összevonásából születtek. A bonyolultabb munkák és nagyobb lélegzetvételű projektek kerülnek ide tájékoztatási céllal.

 

[6070] Pénzügy Kész: 2022.01.01 

Mostantól lekérhetők a bejövő számlák a NAV-tól, így hó végén ellenőrizhető, hogy minden számla időben beérkezett-e. A letöltött számlák át is vezethetők a pénzügyi naplóba, csökkentve az adatrögzítési munkát. A letöltés automatikusan is történhet. Ehhez a "Beállítások | Egyebek" oldalon be kell jelölni a "NAV bejövő számlák aut. lekérése induláskor" opciót. A letöltött számlák a "Nézet | NAV bejövő számlák" oldalon tekinthetők meg. A számlák kezeléséről további információk találhatók a webes dokumentációban.

[6067] Pénzügy Kész: 2021.12.21 

Az utalás részletező ablakában (a jobb alsó sarokban) láthatóvá vált a banki tranzakcióazonosító. Ez segítheti az utalások beimportálásakor esetlegesen fellépő duplikációk okainak megértését.

[6053] Pénzügy Kész: 2021.12.07 

A kézi kontírozást segíti, hogy a hibás sor egyszerű felülírással is módosítható. Ehhez a dupla kattintás vagy Enter leütése közben a Shift billentyűt lenyomva kell tartani. Ilyenkor a gombfelirat "Rögzít" helyett "Módosít" lesz..

[6047] Pénzügy Kész: 2021.12.04 

A jobb áttekinthetőség érdekében csoportokba lettek összevonva egyes menük. A kimutatásoknál lett Főkönyv, ÁFA, Statisztika és Egyéb csoport, az ellenőrzéseknél Kontírozás csoport. Gyorsbillentyűt kapott a Főkönyvi kivonat (Alt+F), a NAV jelentések (Alt+N) és az ÁFA analitika (Alt+A)

[6038] Raktár Kész: 2021.11.25 

A QR kódos beolvasás a gyártási szám (LOT) és a lejárati dátum mellett már a termékazonosítót is kezeli. Ha a QR sémában szerepel a termékazonosító, minden beolvasásnál ellenőrzi a program, hogy a beolvasott azonosító egyezik-e. Eltérés esetén üzenet ugrik fel és lehetőség van a korábbi adat módosítására.

[6037] Vevőszolgálat Kész: 2021.11.25 

Teljessé vált a rendelések automatizált utókezelése:

  1. Elhagyott webes kosár kezelése:
    • A kosárban felejtett raktári foglalások már 1 óra elteltével felszabadíthatók. A foglalt rendelésből előjegyzés lesz, de ha a vevő visszatér a kosárhoz és lezárja a rendelést, a program újra lefoglalja az árut (ha van még raktáron).
    • A lezáratlan kosárról aut. értesítés küldhető a vevőnek.
    • A kosár meghatározott idő után automatikusan üríthető.
    • A felszabadításra és ürítésre beállított idők megjelennek a kosár alján lévő tájékoztató buborékszövegében.
  2. Készáru értesítő: az áru készreírása után automatikus értesítés küldhető a személyes átvételes ill. kiszállításos megrendelőknek.
  3. Át nem vett áruk kezelése:
    • Meghatározott idő után automatikus levél küldhető a vevőnek az el nem vitt készárukról.
    • Ezután üzenet küldhető a kiválasztott kollégáknak
    • Majd egy megadott idő után a rendszer automatikusan vissza tudja törölni a tételeket. A készáru kért teljesítési idejének módosításával a törlés tetszőleges időre elhalasztható.
  • Fontos, hogy a kész- és át nem vett áru értesítő csak az ügyszámmal ellátott, emailes ügyfélnek küldött rendelések esetén tud automatikusan eljutni a vevőhöz.
  • A levélküldéshez külön sablonok érhetők el (kosár értesítő, átvételi/szállítási értesítő, át nem vett áru értesítő), melyek a vevőszolgálati modulban szerkeszthetők.
  • A küldések és törlések ütemezése a rendszergazda modulban állíthatók be (Aut. email küldés + Karbantartás + Értesítés oldalak), valamint szükséges a szerveren is bakapcsolni a küldési modult.
  • A rendelések megőrzésének idejét célszerű összehangolni az ÁSZF-ben leírtakkal.

[6036] Dokumentum sablonok Kész: 2021.11.24 

Modosult a dokumentum sablonszerkesztő felülete. A gombok elrendezése áttekinthetőbbé vált, és az email megjelenés lett az alapértelmezett.

[5999] Webáruház Kész: 2021.10.17 

Gyűjtőterméknél választható, hogy egyedi-, vagy csoporton belüli közös képet töltünk fel a weboldalra. Ha nincs egyedi kép, a közös gyűjtőkép jelenik meg a terméknél.

[5969] Általános Kész: 2021.10.03 

Elindult az automatikus értesítési rendszer. Első lépésként a készáru értesítőt lehet emberi beavatkozás nélkül kiküldeni a vevőnek. Az értesítőt akkor küldi el a program, ha a megfelelően archivált rendelés összes tétele kész állapotba kerül. A személyes átvételű és kiszállításos rendelések külön kezelhetők. A küldéshez használt dokumentum-sablonokat a rendszergazda modulban az "Aut. email küldés" oldalon lehet kiválasztani.

      
  Kapcsolat - írjon nekünk!  |   Adatkezelés   |   Copyright: Z-Soft Kft.